Інтернет-магазин MiLight надає гарантійне обслуговування товарів, протягом терміну гарантії, як правило, від 36 до 60 місяців.

Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил експлуатації, що встановлюються виробником.

Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами компаній-виробників, що мають на те відповідні повноваження.

Якщо після початку використання товару ви помітили дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по одному з телефонів, зазначених в контактах. Ми проведемо діагностику товару, на підставі результатів якої буде прийнято рішення про подальші дії - ремонт, обмін або повернення грошових коштів.

Товар не підлягає гарантійному ремонту або заміні:

  1. Природний знос або вичерпання ресурсу.
  2. Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.д.).
  3. Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).
  4. Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
  5. Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  6. Перевищення допустимих навантажень на виріб, що суперечать зазначеним критеріям в характеристиках кожного виробу. Завдано шкоди товару, дефект покупцем в результаті свідомих дій або помилкових дій. В тому числі, потраплянням всередину товару сторонніх предметів, рідин або інших речовин.
  7. У разі внесення в виріб, будь-яких модифікацій, інновацій при використанні купленого товару в виробничих цілях.
  8. Якщо фахівцями нашого сервісного центру будуть виявлені механічні пошкодження або сліди несанкціонованого ремонту, дія гарантії припиняється, і товар обміну та поверненню не підлягає.

Згідно Закону України «Про захист прав споживача» є дві причини, за якими покупець може повернути або обміняти куплений товар:

  1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості.
  2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Можливість обміну або повернення в разі покупки неякісного товару.

У Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, йдеться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він може зробити заміну товару або повернути кошти.

Явними недоліками, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б одним з цих характерних ознак:

  1. Усунення взагалі неможливо.
  2. На усунення недоліків потрібно більше двох тижнів.

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити експертизу за рахунок власних коштів.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з перерахунком ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою і моделлю.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника і моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар відповідної якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з його вартості на день покупки.

Можливість обміну або повернення в разі купівлі якісного товару.

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти або повернути товар:

  1. Якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.
  2. Не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  1. Купити будь-який інший товар.
  2. Отримати назад гроші.
  3. Поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Прохання покупців по поверненню грошей проводяться в той день, коли вони були пред'явлені, а в разі відсутності можливості повернути гроші - в період семи днів.

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки за умови збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути код і заповнений гарантійний талон. У разі, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт, який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

При дотриманні цих умов можливо замінити товар або зробити повернення грошових коштів.

Причини за якими неможливо замінити товар або повернути грошові кошти:

  1. З дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів.
  2. Товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця.
  3. Під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування.
  4. Відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  1. Перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила по експлуатації товару, які йдуть разом з ним.
  2. У випадках, коли не зрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншій особі, зазначеній в документах, виконуючому дані функції.
  3. Використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця.
  4. Щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.